Mantuka

Insurans Islam Taib

Saturday, December 8, 2018

Promosi Suzuki: 'FEEL the Extra 4 the WIN'

Klik di sini untuk berita versi Inggeris.

Rebut promosi terkini dari Boustead Sdn Bhd, pengedar tunggal Suzuki di Negara Brunei Darussalam, 'FEEL the Extra 4 the WIN' dengan menuju ke bilik pameran mereka. Promosi ini bermula dari 5 Disember 2018 hingga 31 Januari 2019.

Hadiah utama berupa baucar wang tunai sebanyak $8,888 menanti pemenang bertuah untuk memenangi hadiah tersebut. Hadiah kedua dan ketiga terdiri daripada baucar wang tunai $1,088 dan $888.

Dengan membeli mana-mana model Suzuki tidak termasuk Suzuki Jimny dan Super Carry dalam tempoh promosi ini, pelanggan akan layan mengikuti promosi tersebut. Di samping itu juga, dengan membeli aksesori kepada Suzuki yang baru dibeli akan meningkatkan peluang awda untuk memenangi hadiah utama.

Cabutan awal akan diadakan pada Februari 2019 di Bilik Pameran Suzuki di Gadong untuk memilih tiga pelanggan bertuah, yang kemudiannya akan bersaing dalam cabaran yang menyeronokkan untuk menentukan pemenang untuk hadiah utama.

Dengan model yang terdiri daripada Swift, Ignis, Vitara, Ertiga dan Celerio, pengalaman memandu dari model-model ini boleh dipertingkatkan dari segi prestasi, estetik, praktikal dan fungsi melalui pemasangan aksesori. Bersempena dengan tema promosi, iaitu 'FEEL the Extra', tujuannya adalah untuk menawarkan pengalaman yang luar biasa ketika memandu kenderaan yang baru dibeli dengan aksesori yang dipasang.

Aksesori yang disediakan oleh Syarikat Boustead Sdn Bhd untuk kenderaan Suzuki adalah model khusus dan setiap model mempunyai pelbagai aksesori untuk dipilih. Sebagai salah satu jenama automotif yang menjadi minat orang ramai, Boustead Sdn. Bhd. menawarkan pilihan pakej aksesori untuk mencapai matlamat promosi sambil menawarkan tawaran menarik, serta mengekalkan daya saingnya dalam industri otomotif.

Setiap aksesori yang dipasang didaftarkan sebagai satu tambahan peluang untuk cabutan awal, sebagai tambahan kepada kemasukan untuk membeli kereta semasa tempoh promosi. Oleh itu, kemungkinan untuk menjadi tiga pelanggan bertuah akan menjadi lebih tinggi dengan lebih banyak aksesori dipasang. Promosi ini bukan sahaja memberi peluang kepada para pelanggan untuk memenangi hadiah-hadiah yang menakjubkan, tetapi mereka juga akan merasa dan mengalami perjalanan dengan gaya, keseronokan dan kegembiraan yang memuaskan.

Keterangan mengenai promosi "FEEL the Extra 4 the WIN" dapat diperolehi dengan menghubungi talian 2453162/3 di Bilik Pameran Beribi, 2421298 untuk Bilik Pameran di Gadong dan 3334284 untuk Bilik Pameran di Kuala Belait.

Maklumat ini juga boleh didapati dari @Suzuki_Brunei di Instagram dan 'Suzuki Brunei' di laman Facebook.

Bilik Pameran Suzuki terletak di Gadong, Beribi dan Kuala Belait. Bilik pameran di Gadong dibuka dari jam 9 pagi hingga 5 petang dari Ahad hingga Khamis dan 9 pagi hingga 9 malam pada hari Jumaat dan Sabtu. Bilik pameran di Beribi dan Kuala Belait dibuka dari jam 8 pagi hingga 5 petang dari hari Isnin hingga Jumaat dan jam 8 pagi hingga 12 malam pada hari Sabtu. Bilik pameran ditutup pada setiap Jumaat dari jam 12 malam hingga 2 petang.