Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, April 26, 2015

Jerayawara MINI di The Mall, Gadong dari 24-26 April

MINI Brunei pada masa ini menjalankan jerayawara yang telah bermula dari 24hb hingga 26hb April ini dari 10 pagi hingga 10 malam. Jerayawara tersebut diadakan bertempat di The Mall, Atrium, Gadong yang mempamerkan bermacam-macam keluaran dari jenama MINI.

Mini adalah sebuah kereta kecil yang direka oleh British Motor Corporation (BMC). Model asli dari kereta ini dianggap sebagai simbol dari Negara Inggeris pada tahun 1960-an dan kini ianya sangat popular diseluruh dunia.



Dalam jerayawara ini, pelanggan boleh memahami lebih lanjut kebolehan dan penampilan model-model MINI yang semakin popular di Negara Brunei Darussalam. Orang ramai boleh menyaksikan model-model terbaru kereta jenama MINI yang menjadi tarikan peminat kereta beprestij.

Jerayawara Mini selama tiga hari yang dianjurkan oleh QAF Auto Sendirian Berhad selaku pengedar Mini rasmi dinegara ini mempamerkan model-model terbaru Mini bermula dari 24 hingga 26 April ini di Atrium The Mall, Gadong.

Dengan adanya Jerayawara ini, orang ramai boleh mengetahui lagi kehebatan jenama MINI dan juga model-model terkini yang sudah menjadi kereta rebutan di Negara Brunei Darussalam terutama kepada peminat kereta buatan British.

Model-model yang dipamerkan termasuk MINI Hatchback yang popular, MINI Coupe, MINI, Mini Countryman, MINI Paceman dan model terkini termasuk dalam keluarga MINI ialah MINI Cooper S sebagai model terbaru dalam barisan MINI.

Selain itu, cenderamata MINI dari koleksi MINI Lifestyle juga boleh diperolehi. Peminat MINI boleh menikmati barangan berkualiti tinggi dan tulen pada jerayawara dijalankan. Apa yang menarik, pelanggan yang membuat tempahan model MINI akan menikmati Insuran secara percuma dan berpeluang memenangi hadiah cenderamata hebat dari MINI Lifestyle dari pusingan tuah ‘Spin The Wheel’.

Acara seumpama adalah sebagai plafom terbaik untuk semua menyaksikan model-model MINI yang popular dinegara ini. Tambahan lagi, kumpulan jualan MINI juga membantu memberikan maklumat lanjut model-model yang mereka minati.

Tambahan lagi, Syarikat ini memperkenalkan keluaran terbarunya iaitu MINI Countryman S. MINI Countryman S baru kekal sebagai kereta sporty, serba boleh dan bergaya seperti biasa. Ianya menawarkan lima pintu, pilihan ALL4 all-wheel drive dan  gril radiator yang dikemaskini. Model baru kini lebih kuat dan cekap daripada model terdahulu. Satu reka bentuk yang di kemas kini yang sangat ketara adalah pengawal underride baru yang datang sebagai standard pada semua model ALL4. Ia juga adalah pilihan untuk semua model dengan front-wheel drive. MINI Countryman S baru datang dalam pelbagai warna logam moden, seperti Jungle Green dan Midnight Grey. Ciri-ciri seperti salur pengudaraan yang lebih baik dan rintangan tayar diperbaiki untuk mengurangkan penggunaan bahan api dan pelepasan manakala meningkatkan pecutan dan kelajuan atas keupayaan kereta tersebut.

Bersempena dengan jerayawara ini, pelanggan yang membeli model-model MINI sehingga 26 April ini akan berpeluang untuk mengikuti cabutan ‘Spin The Wheel’ untuk berpeluang memenangi pelbagai jenis hadiah menarik dan barangan cenderamata MINI secara percuma mengikut tuah masing-masing. Setiap pembelian model-model MINI juga akan termasuk dengan insuran.

Ikuti @mini_brunei di Instagram dan MINI Brunei di Facebook untuk berita kemas kini mengenai MINI.