Mantuka

Insurans Islam Taib

Wednesday, June 18, 2014

Promosi Hari Raya dari Boustead Sdn Bhd

Sambutan Hari Raya Aidilfitri akan datang tidak lama lagi dan Boustead Sdn Bhd telah mengumumkan promosi terbaru iaitu "Power Up When You Test Drive an Almera" untuk pelanggannya yang akan berlangsung sehingga 15hb Julai 2014.

Semua pelanggan dijemput datang ke bilik pameran Nissan di Beribi untuk membuat uji pandu Nissan Almera atau membeli sebuah Nissan Almera baru, dan mereka akan diberikan Power Bank (10,400 mAh) yang terhad secara percuma.

Mereka juga akan terus mendapat peluang untuk memenangi Almera Shopping Dash dan menggunakannya untuk membeli-belah seperti anda tidak pernah sebelum ini. Tambahan lagi, pelanggan yang bernasib baik akan mendapat peluang besar dalam promosi Hari Raya Nissan termasuk penerbangan ke Abu Dhabi dan banyak lagi.

Nissan Almera adalah sebuah kereta menjadi tarikan ramai yang mempunyai keluarga. Kereta tersebut membuktikan kedinamikan pemanduan yang dipertingkatkan dari masa ke semasa, untuk mengetahui ciri-ciri Alemra tersebut, anda boleh mengikuti berita uji pandu Nissan Almera .