Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, January 19, 2014

Promosi Terbaru T.C.Y. Motors

Rebut peluang anda dalam promosi T.C.Y Motors Sempena Tahun Baru Cina dimana anda boleh mendapatkan iPhone 5S atau iPad Mini secara percuma! 

Dari Januari hingga February 2014, buat pembelian dari pelbagai jenis model Peugeot dan bawa balik iPhone 5S atau iPad Mini secara percuma. Pelanggan baru dan lama juga akan mendapat peluang hebat iaitu pemeriksaan kereta secara percuma untuk memastikan keselamatan dan keselesaan memandu semasa Sambutan Tahun Baru Cina tanpa keraguan.

Promosi terbaru ini termasuk model-model Peugeot baru yang di lancarkan tahun lepas iaitu Peugeot 208 yang dikenali dengan pemenang anugerah monitor sesentuh, Peugeot Expert Tepee yang boleh membawa 9 penumpang dan Peugeot 408 2.0 sebagai kelas terbaik. Model Peugeot yang lain termasuk cabriolet-convertible 308CC, pemenang anugerah kereta menawan RCZ coupé dan model terlaris dijual di Negara Brunei Darussalam iaitu model Peugeot 107 dengan bayaran bulanan serendah $275!

Sila hubungi 2426969 atau kunjungi Bilik Pameran Peugeot Kiarong untuk keterangan lanjut mengenai promosi ini. Like ‘Peugeot Brunei’ di facebook.com/PeugeotBru atau ikuti di Instagram @PeugrotBrunei untuk mendapatkan maklumat terkini.