Mantuka

Insurans Islam Taib

Thursday, February 6, 2014

Siapakah Bertuah ke Universal Studio?


Bersempena tahun baru 2014 ini, Boustead Sendirian Berhad menawarkan promosi Nissan 'Incredible Coaster' bermula 16 Disember 2013 hingga 31 March 2014.

Menangi percutian ke Taman Permainan Universal Studio di beberapa buah negara terpilih dengan membeli dari pelbagai model Nissan yang terdiri daripada Juke, March, Pulsar, Evalia dan Almera, dalam tempoh promosi tersebut dimana pelanggan akan mendapat peluang untuk memenangi pakej percutian tiga hari ke Singapura, enam hari ke Osaka, Jepun dan pakej utama iaitu enam hari di Los Angeles, Amerika Syarikat.

Pakej ini termasuk tiket penerbangan untuk dua orang, hotel penginapan, pengangkutan ke lapangan terbang dan tiket ke Universal Studio termasuk pengankutan.

Tambahan lagi sepanjang tempoh promosi ini juga Boustead turut memperkenalkan promosi 'Toolbox Evalia', di mana pelanggan yang membeli Nissan Evalia akan menerima baucar 'The Toolbox' bernilai $300.

Promosi Suzuki pula, pelanggan yang membeli Suzuki Vitara 2.4 atau Suzuki Swift GLX 1.4 akan menerima hadiah berupa mesin Coffee Bean Maer dan Sony Camera Lens QX10.

Untuk maklumat lanjut mengenai promosi-promosi Boustead Sdn Bhd, orang ramai boleh menghubungi talian 2431333 atau mengunjungi bilik pameran Boutead Sdn Bhd di Beribi, Gadong.