Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, November 18, 2012

"Simplicity" Nissan Murano 2.5L jelas memberi kesenangan


Syarikat Boustead memperkenalkan Murano 2.5L yang terbaru merupakan generasi kedua yang keluarkan oleh pengeluaran jenama Nissan Motors. Dengan kedatangannya dinegara ini, media-media Brunei termasuk Mantuka.com serta orang ramai dijemput untuk mengikuti kempen uji pandu yang bertemakan “Simplicity” bermula hari ini sehingga 30hb November ini.
 
Ini untuk memberi peluang untuk pelanggannya yang berminat membuat pemeriksaan dan uji pandu kereta baru itu. Nissan Murano sebagai sebuah kereta SUV adalah model yang memenangi anugerah dan terus menjadi tanda aras dalam kategori prestasi, nilai dan gaya, dimana ianya merupakan salah satu kereta yang bergaya dan mempunyai kelas dikedua-dua dalaman dan luaran.


Murano 2.5L baru ini dilengkapi dengan ciri-ciri peralatan berteknologi tinggi seperti Electronic Fuel Injection Control (ECCS)transmisi Xtronic CVT, Power Assisted ABS, EBD dengan 18inci Tayar Alloy. Walaupun enjin Murano dimuatkan dengan QR25DE, in-line 4 Silinder, 16 Valve, DOHC, tetapi SUV tersebut yang mempunyai kuasa 2.5 Litre yang sangat kuat untuk apa jua jenis perjalanan direntasi.

Kereta datang dengan senarai yang cukup mengesankan ciri-ciri, termasuk akses tanpa kunci dan tekan butang pencucuhan, dwi-zon kawalan cuaca, fungsi ingatan untuk stering dan tempat duduk pemandu otomatik.
 
 
Semasa membuat uji pandu semalam, Nissan Murano 2.5L itu memberi pandangan yang kukuh, dalaman yang luas dan mempunyai banyak ciri-ciri yang hebat. Peralihan gear yang licin terbukti semasa dalam perjalanan. Bercakap mengenai membuat lencongan (Pemusingan) di kawasan roundabout, kawalan kereta itu agak susah itu dikawal walaubagaimanapun, ianya masih stabil.

Nissan Murano mempunyai evolusi gaya yang masih jelas “Murano”, dimana ianya merupakan satu perkara yang baik memandangkan hakikat bahawa ia menarik perhatian akan jenamanya tersendiri dan agak cantik secara terperinci jika dilengkapi dengan body kit baru.

Pada pandangan hujung depan merupakan ciri yang paling jelas, juga merupakan tanda “Murano”, selain daripada jeriji depan, headlamp yang mengintegrasi itu menjadi elemen tunggal diselut warna krom.. Selain daripada itu, kenderaan itu muncul untuk menjadi sangat kukuh dan terbina.
 

Tidak menafikan bahawa dalaman Murano mempunyai penampilan yang sangat menarik dan mempunyai aura udara segar yang menawarkan sesuatu yang baru dan berbeza dan ia menekankan keanggunan lebih agresif tipikal besar dan “Ganas”, SUV.
 Bersempena dengan keluaran Nissan Murano terbaru, Boustead Sdn Bhd mengadakan promosi yang mana dari sekarang hingga 30hb November ini, 10 pelanggan pertama yang membeli sebuah Nissan Murano 2.5L akan juga membawa balik hadiah berupa telefon Iphone 5. Jadi tunggu apa lagi, kunjungi Bilik Pameran Nissan di Beribi atau Kuala Belait untuk mendapatkan maklumat lanjut.