Mantuka

Insurans Islam Taib

Tuesday, August 6, 2019

Suzuki Ertiga Kenstyle lebih menyerlah





 

 



Klik di sini untuk berita versi Inggeris.

Boustead Sdn Bhd selaku pengedar rasmi Suzuki Otomotif di Brunei baru-baru ini melancarkan Suzuki Ertiga Kenstyle di Bilik Pameran Suzuki di Gadong.
 

Pelancaran bertemakan warna putih dan perak, ia memberi symbol kesegaran desain baru kit badan Kenstyle bagi model Suzuki Ertiga. Pelancaran Ertiga Kenstyle disaksikan oleh pihak Pengurusan institusi kewangan, pemilik Ertiga, kelab Swift dan orang ramai.
“Sejak beberapa tahun lalu, kami memperkenalkan pelbagai aksesori dari ECU Booster kepada Android Player untuk memberi kemahuan gaya hidup seseorang. Kit badan Hikarii membuat kemunculannya pada tahun 2017 dan tindak balas penerimaannya sangat baik. Kami membangun dan mengikut perubahan masa dan teknologi”, kata Eksekutif Pemasaran dari Boustead Sdn Bhd, Adehelmie Jaafar.


"Objektif kami adalah untuk menawarkan produk dan perkhidmatan terbaik di dalam industry untuk pelanggan Suzuki kami".



Kenstyle adalah jenama dari Jepun yang pakar dalam pembuatan kit badan sejak tahun 1995. Ia menampilkan kit badan yang bergaya dan menyerlah menampilkan perubahan sesebuah kereta menjadi sebuah model premium. Kit badan terbaru itu meliputi kit bampar depan dan belakang, spoiler belakang, kit sisi dengan tambahan rim sport aloi 17”. 


Ertiga dilancarkan pada Disember 2018, Suzuki ertiga menawarkan 7-tempat duduk dnegan keselesaan secukupnya termasuk penumpang yang duduk di barisan ketiga melalui desain terbaru suspension dipanggil HEARTECT.



Orang ramai yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Suzuki Ertiga Kenstyle boleh mengunjungi bilik pameran Beribi, Gadong dan Kuala Belait.