Mantuka

Insurans Islam Taib

Monday, April 6, 2015

Promosi Mitsubishi: Cabutan Kedua Pakej “Menangi Hadiah Percutian”

Untuk berita versi Inggeris, klik di sini.
 
Syarikat GHK Motors Sdn Bhd hari ini telah mengumumkan pemenang dalam cabutan kedua pakej “Menangi Hadiah Percutian” yang berlangsung  Hua Ho Mall, Manggi.

Pemenang bertuah itu ialah Hajah Sukartini binti Haji Mohd Daud memenangi tiket pulang balik ke Singapura selaku pemenang ditempat pertama Nasruddin bin Haji Nordin memenangi ditempat kedua menerima hadiah berupa tiket pulang balik ke Kuala Lumpur dan yang ketiga Siti Rahmawati binti Haji Mohd Tangong selaku pemenang tempat ketiga memenangi hadiah tiket pulang balik ke Jakarta.

Cabutan hari ini merupakan cabutan sesi kedua bagi bulan Februari dan Mac. Cabutan bertuah ini merangkumi tiga pemenang sama seperti sesi cabutan pertama yang diadakan bulan Mac lalu untuk memenangi pakej “Menangi Hadiah Percutian” bagi pelanggan yang telah membeli Attrage atau Mirage. Nama-nama pemenang telah dicabut dan hadiah disampaikan oleh Pengurus Jualan Divisyen Mitsubishi, Pengiran Halaluddin bin PM Dato Shariffuddin.

MY15 Attrage dan MY15 Mirage adalah kereta yang paling efisien bagi penggunaan bahan api dalam kelasnya. GHK Motors Sdn Bhd sekarang memberi promosi terbesar untuk pemilik Attrage dan Mirage.

Pelanggan juga akan menerima $100 baucar petrol apabila mereka membeli sebuah Attrage atau Mirage sepanjang promosi ini. Tambahan lagi, ada juga promosi istimewa untuk pemasangan bodykit, iaitu discount sebanyak B$1,000.00 untuk bodykit Attrage dan B$500.00 untuk bodykit Mirage.

Disamping itu juga, pemilik kereta Attrage dan Mirage sepanjang promosi ini berpeluang untuk mengikuti promosi pakej “Menangi Hadiah Percutian” ke tiga-tiga destinasi.

Hadiah pertama ialah percutian untuk dua orang ke Singapura, hadiah tempat kedua merupakan pakej percutian untuk dua orang ke Kuala Lumpur dan hadiah tempat ketiga merupakan pakej percutian untuk dua orang ke Jakarta.

Pelanggan boleh mengunjungi Bilik Pameran Mitsubishi atau hubungi di talian 2423423 semasa waktu pejabat atau ikuti di Facebook https://www.facebook.com/mitsubishimotorsGHK untuk keterangan lanjut.