Mantuka

Insurans Islam Taib

Tuesday, March 24, 2015

Kelab Penyokong ManU Brunei Berkumpul di Chevrolet Brunei

Chevrolet Brunei bersama dengan Kelab Penyokong Manchester United Brunei telah mengadakan perkumpulan bagi menyaksikan perlawanan diantara Manchester Untied bertemu Liverpool yang berlangsung pada 22hb Mac lalu di Bilik Pameran Chevrolet, Beribi, Gadong.

Menurut Pengurus Besar Chevrolet Brunei, Noormala Othman, ini adalah peluang terbaik bertemu dengan penykong kelab Manchester United berkumpul di Bilik Pameran Chevrolet yang menunjukkan hubungan baik diantara kelab tersebut dan Chevrolet Brunei dan sebagai mengiktiraf Chevrolet sebagai penaja rasmi pasukan Manchester United seluruh dunia.

Kelab Manchester United Brunei yang diketuai oleh Presiden kelab tersebut, Mohd Syazni bin Mohd Hadi yang membawa lebih 100 penyokong ke bilik pameran Chevrolet di Sumbangsih Bahagia, Jalan Gadong jam 8 malam.

Sebelum perlawanan bermula, para penyokong diberi kesempatan untuk mengikuti kuiz mengenai model-model Chevrolet di Brunei dan pemain Manchester United termasuk aktiviti bolasepak. Mereka juga turut diberikan hidangan minuman dan makanan dan membawa balik cenderahati dari Chevrolet dan Manchester Untied termasuk jersey bola sepak Manchester United.

Chevrolet Brunei juga mengambil peluang untuk membuat promosi kempen Orlando dan Captiva yang akan bermula dari 1hb April hingga 30hb Jun 2015 kepada Kelab Penyokong Manchester untied.

Ahli-ahli penyokong Manchester Untied Brunei akan layak menerima potongan harga sebanyak B$500 jika membeli model-model Chevrolet pada malam perlawanan semalam.

Klik di sini untuk versi Inggeris.