Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, February 22, 2015

GHK Motors Mega Draw Sampai ke Penghujungnya

Cabutan mega besar-besaran baru-baru ini diadakan di ibu pejabat GHK Motors Sdn Bhd untuk pelanggan yang telah membeli kenderaan jenama GHK dari 1hb Jun 2014 hingga 31hb Januari 2015.

Acara tersebut dihadiri oleh lebih daripada 2,000 pelanggan, orang-orang yang membeli Chevrolet, Mitsubishi, Daihatsu, Chrysler, Jeep dan Dodge layak untuk memenangi sebuah rumah kembar, sebuah Chevrolet Cruze dan Mitsubishi Mirage sebagai hadiah utama promosi tersebut.

Acara tersebut menandakan satu lagi pencapaian penting bagi GHK Motors Sdn Bhd di mana sejumlah 1,190 kereta telah berjaya didaftarkan di bawah Kumpulan GHK.

Terdapat 3 pusingan panggilan untuk 3 hadiah yang menakjubkan itu. Dalam setiap pusingan, 5 nama bertuah diminta untuk mengambil kunci dengan hanya satu kunci yang dapat membuka salah satu kotak daripada 3 hadiah utama itu.

Hadiah ketiga, sebuah kereta jenama baru Mitsubishi Mirage 1.2L (AT) telah dimenangi oleh Rozami bin Hj Sapar yang disampaikan oleh Pengurus Jualan Bahagian Daihatsu dan Mitsubishi, Pengiran Halaluddin bin PM Dato Shariffuddin.


Hadiah kedua, Md Surfahri, orang yang pertama daripada 5 nama-nama yang baru dipanggil, memenangi dirinya kereta jenama Chevrolet Cruze 1.6L (AT) baru yang telah disampaikan oleh Pengerusi GHK Motors Sdn Bhd, PM Dato Shariffuddin bin Pengiran Haji Matali.

Setelah memilih 5 nama baru oleh Pengarah Urusan GHK Motors, YB Pehin Kapitan Lela Diraja Dato Paduka Goh King Chin, nasib jatuh kepada seorang wanita, Raihana Hj Ramlee, yang memenangi dirinya sebuah rumah kembar yang terletak di Kg. Kulapis di Mukim Sengkurong.


Hadiah-hadiah saguhati terdiri daripada sebuah iPad, iPhone6, telefon pintar Samsung, TV dan baucar tunai kemudiannya disampaikan kepada pelanggan-pelanggan terpilih yang gagal untuk membuka peti bertuah.

GHK Motors akan terus berusaha untuk memberikan perkhidmatan pelanggan yang lebih baik dan juga mempunyai lebih banyak aktiviti dan promosi tahun ini. Pelanggan boleh singgah ke Bilik Pameran GHK semasa waktu bekerja atau mengikuti laman Facebook mereka di Mitsubishi Motors GHK, Chevrolet Brunei, dan Jeep Brunei bagi promosi, acara dan aktiviti yang akan datang.

Untuk versi Inggeris, klik di sini.

Ikuti Mantuka di Facebook untuk gambar-gambar GHK Motors Mega Draw.