Mantuka

Insurans Islam Taib

Friday, September 26, 2014

Media Tempatan Membuat Uji Pandu Barisan Kereta TATA

Bersempena dengan pelancaran kereta Tata baru-baru ini, Media tempatan telah diberi peluang untuk membuat uji pandu beberapa barisan kereta Tata yang terdiri daripada Aria, Vista dan Manza yang berlangsung di Bilik Pameran Worldwide Motots Sendirian Berhad semalam.

Tata Vista Safire GVX 1.4L adalah hatchback bergaya teliti direka untuk keluarga yang lebih suka kenderaan yang luas. Dikuasakan by oleh enjin petrol Safire yang diiktiraf antarabangsa, Vista adalah kereta ekonomi dari segi penggunaan bahan api, dipercayai dan menyeronokkan apabila dipandu. Ia adalah gabungan reka bentuk moden yang sempurna, tempat duduk yang selesa dan suspension yang direka khusus untuk permukaan jalan tidak rata.

Tata Manza adalah sedan moden dengan gaya berani. Banyak penyelidikan telah dilakukan untuk memastikan tempat duduk yang sempurna dan memberi keselesaan yang tiada bandingan. Laras ketinggian tempat duduk pemandu dengan sokongan lumbar dan kecondongan laras kuasa stereng memastikan pengalaman memandu yang lebih baik. Pintu yang dipastikan dengan kekukuhan daripada pencerobohan, reka bentuk kokpit yang unggul diuji daripada kemalangan, ABS dan beg udara berkembar depan menawarkan perlindungan yang mencukupi. Dikuasakan by oleh enjin petrol Safire yang diiktiraf antarabangsa, Manza boleh dipercayai, menyeronokkan apabila dipandu dan mempunyai penjimatan bahan api.

Tata Aria merupakan sebahagian MPV dan juga sebahagian SUV, dan ianya datang sepenuhnya dimuatkan dengan ciri-ciri luar biasa yang mampu dipandu diberbagai kawasan samaada bandar atau jalan tidak rata. Aria menggabungkan yang terbaik daripada kehalusan, agresif seperti sebuah SUV dan keluasan yang praktikal seperti sebuah MPV. Lampu depan menerangi jalanan yang paling gelap - sesuai apabila anda berada di tengah-tengah sesuatu tempat yang gelap dan jeriji krom yang luas merupakan tanda Tata, menambah kedudukan kehadiran Aria pada jalan.

Kunjungi bilik pameran Worldwide Motors Sendirian Berhad untuk membuat uji pandu mana-mana kereta Tata atau hubungi 2453681, 2427052 or 2428293 untuk membuat tempahan uji pandu.