Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, June 29, 2014

Michelle Wong menang hadiah utama pertandingan gambar Kick it to Brazil

Peugeot Brunei baru-baru ini mengumumkan pemenang bagi peraduan 'Kick it to Brazil: Following the footsteps of the journey' dimana majlis penyampaian hadiah telah berlangsung semalam di Bilik Pameran Peugeot, Kiarong.

Peraduan ini telah dianjurkan bersempena dengan Piala Dunia FIFA 2014 mengadakan kempen bergambar bersama negara-negara yang dipilih dan dimuatnaik ke Facebook. anjuran ini dijalankan oleh Peugeot Paris dimana mereka menghantar bola sepak melalui 20 buah negara dalam tempoh 100 hari dari seorang ke seorang dan di bantu dalam perjalanan tersebut dengan menggunakan kereta Peugeot dari barisan Crossover iaitu model 2008, 3008 dan 4008.

Hadiah utama telah dimenangi oleh Michelle Wong yang membawa pulang sebuah unit GoPro Hero 3+ dan hadiah sagu hati juga diberikan kepada pemenang-pemenang lainnya. Pemanang yang menerima saguhati itu terdiri dari Danny Aimi, Kiseki Miza, Debbie Too dan Zazarina. kesemua hadiah telah disampaikan oleh Eksekutif Pemasaran, Lim Kai Wei.

Peugeot mengadakan peraduan ini dengan tujuan untuk mewujudkan hubungan kuat antara jenama dan generasi berbilang di seluruh dunia, khususnya, di luar Eropah di mana perkembangan Peugeot sangat kukuh.