Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, April 27, 2014

Acara Hujung Minggu bersama Volkswagen Brunei

Semua orang dialu-alukan untuk menyertai keseronokan ini! Volkswagen Brunei, yang diwakili oleh Maju Motors Sdn Bhd mempunyai aktiviti-aktiviti seperti Photo Booth dengan prop, lukisan muka dan meneka Volkswagen yang disediakan untuk semua lapisan masyarakat. Manisan seperti gula-gula flos, ais krim dan kek Bakerlyn dengan logo VW juga boleh didapati untuk anda menikmati! Jadi tunggu apa lagi? Datang dengan kawan-kawan anda dan keluarga ke acara hujung minggu Volkswagen hari ini dan esok. Acara hujung minggu bermula pada pukul 10 pagi dan berakhir pada pukul 4 petang.  

Sama ada anda sedang mencari hatchback yang mempunyai kelajuan atau kereta keluarga yang luas, Volkswagen mempunyai kereta yang sesuai untuk anda. Dari Vento sedan keluarga yang nilai cukup padat kepada Touareg SUV yang mewah, setiap model telah dibuat mengikuti standard tertinggi Jerman. Dengan lebih daripada 14 model baru untuk memenuhi setiap personaliti, Maju Motors Sdn Bhd tidak bergurau apabila mereka mengatakan bahawa ada satu Volkswagen untuk semua orang. 

Jadi datang ke bilik pameran Volkswagen hujung minggu ini untuk mencari Volkswagen untuk anda!


Tertanya-tanya tentang apakah permainan "Guess the Volkswagen"? Lihat gambar dibawah ini dan cuba yang terbaik untuk meneka model Volkswagen yang betul pada setiap kotak. Datang ke acara hujung minggu Maju Motors Sdn Bhd untuk mengemukakan jawapan anda dan jika anda menjawab 100% betul, anda akan mendapat barangan Volkswagen! Jadi habiskan masa Ahad ini di bilik pameran Volkswagen dan cari Volkswagen yang sesuai untuk anda!

Jumpa anda di sana!