Mantuka

Insurans Islam Taib

Saturday, April 13, 2019

Acara Malam Wanita Jaguar Land Rover


Klik di sini untuk berita versi Inggeris.

Acara Malam Wanita Jaguar Land Rover adalah acara tertutup yang mana Indera Motors menjemput perwakilan dari Suruhanjaya Tinggi British, stesyen radio tempatan seperti Kristal FM, Progresif Radio dan Pelangi FM, Pengaruh Media Sosial, perwakilan wanita dari notable art galleries Creative Space, Kaleidoscope Studios, syarikat-syarikat media dan juga media tempatan.


“Wanita hari ini di dalam tempat duduk memandu disetiap industri dalam dunia serba cepat. Mereka adalah multi tasker yang semula jadi dan membawa kepada kesempurnaan menjadikan mereka asset bernilai bagi setiap syarikat dan perniagaan”.


“Malam ini acara mempamerkan jenama kami, Jaguar Land Rover dan Laneige yang mencerminkan kualiti kesempurnaan yang sama dan canggih” kata Pengurus Besar Indera Motors Sdn Bhd, Alfred Yong dalam ucapan alu-aluannya.


Malam Wanita Jaguar Land Rover adalah salah satu dari acara penghargaan social Indera Motors Sdn Bhd yang menginspirasi untuk membuat acara yang sama dimasa akan datang, untuk menunjukkan penghargaan dan tanda terima kasih kepada pelanggannya dan juga orang ramai yang mengikuti kemajuan syarikat ini bertahun-tahun.