Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, October 29, 2017

Jualan Kenderaan Pra-milik yang diluluskan di Brunei Motor Show


Untuk berita versi Inggeris, klik di sini.

Bersempena dengan Pameran Motor Brunei 2017, Indera Motors Sdn Bhd melancarkan program pra-milik Jaguar Land Rover yang diluluskan di Dewan 2 Bridex, Jerudong.

Dalam program itu, setiap kenderaan Jaguar Land Rover yang diluluskan atau dikenali sebagai kereta terpakai di periksa untuk memastikan mileage kenderaan itu adalah betul, sejarah penyelengaraan tulen, tidak ada pinjaman (currently financed) dan tidak pernah mengalami kemalangan teruk.

Setiap kenderaan tersebut harus menjalani 165 pemeriksaan mekanikal dan elektrikal, pemeriksaan badan dan pemeriksaan jalan raya. Jika mempunyai masalah kenderaan tersebut akan diperbaiki oleh juruteknik JLR bertauliah menggunakan alat Jaguar dan Land Rover tulen.



Kesemua kenderaan Jaguar Land Rover yang diluluskan di datangkan dengan 24 bulan (136,000Km) jaminan, pelan perkhidmatan percuma selama dua tahun dan bantuan pinggir jalan selama 24 bulan bagi memberi pelanggan yang terbaik membeli kenderaan Jaguar Land Rover.

Eksekutif Jualan Kenderaan pra-milik yang diluluskan, Mohammad Ferdouse bin Haji Omar, “Kami telah merancang program sejak begitu lama dan hari ini, ia menjadi reality, kami berharap program ini dapat kepuasan kepada orang ramai mahupun peminat kereta”

“Kami juga memastikan jika masalah berlaku semasa 24 bulan atau 136,000 Km selepas pembelian pra-milik Jaguar Land Rover yang diluluskan, ia nya akan dijaga”.



Bersempena dengan kedatangan cuti sekolah, Indera Motors Sdn Bhd akan melancarkan promosi baru, Jaguar Land Rover on Ice. Menangi hadiah utama berupa memandu ais selama tiga hari di Ice Academy di Sweden, kepada yang membeli unit model Jaguar atau Land Rover dari 1 November 2017 hingga 31 Januari 2018, akan berpeluang mengambil pengalaman memandu perjalanan salji menggunakan Jaguar F-Type, Jaguar F-Pace, Range Rover Sport dan Renge Rover.


Untuk keterangan lanjut orang ramai boleh menghubungi 2391000 atau dari laman web www.jaguar.com.bn dan www.landrover.com.bn .