Mantuka

Insurans Islam Taib

Friday, February 19, 2016

BMW Menawarkan Jaminan 5 Tahun

Alami kebebasan dari merasa bimbang kerana BMW anda dilindungi dengan jaminan tiada tandingan. Dengan QAF Auto menawarkan jaminan BMW eksklusif dengan masa yang terhad, memandu dengan keyakinan yang dilindungi sehingga 5 tahun jika anda membeli BMW dari sekarang hingga akhir bulan ini.

Dengan jaminan yang ditambah, QAF Auto komited untuk menyediakan perkhidmatan yang anda boleh harapkan. Untuk keseluruhan automobil, perlatan BMW  serta aksesori BMW asli, jaminan 5 tahun atau 100,000km. Jaminan ini juga dilengkapi dengan BMW Roadside Assistance tiada had. Yakinlah bahawa BMW anda diuruskan dengan baik kerana tiada siapa yang tahu BMW kecuali QAF Auto.

Selain tawaran jaminan 5 tahun yang menarik ini, QAF Auto memberikan jam tangan jenama BMW secara percuma bernilai B$800.00 tertakluk kepada model yang dibeli, terma dan syarat.


Kunjungi ke QAF Auto, selaku pengedar tunggal BMW di Negara Brunei Darussalam untuk membuat uji pandu mana-mana model BMW yang anda impikan. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi 2453377 ext 604/605.