Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, May 3, 2015

Rebut Pengalaman Volkswagen di Perumahan Eksekutif Armada

Untuk berita versi Inggeris, klik di sini.
 
Maju Motors Sdn Bhd sebagai pengedar tunggal kereta Volkswagen di Negara Brunei Darussalam sedang menawarkan sesi uji pandu untuk kenderaan mereka untuk untuk menjadi pelengkap jualan but kereta (Car Boot Sale) yang dianjurkan oleh Perumahan Eksekutif Armada di Kg. Rimba yang bermula semalam dan berakhir hari ini (3 Mei 2015) dari 9 pagi hingga 5 petang.

Mereka mempamerkan dua buah kereta; Golf TSI dan Beetle TSI. 10 pelanggan yang pertama memandu uji kereta mereka akan mendapat baucar $10 mana mereka boleh menebus dari bilik pameran dalam tempoh seminggu.

Di samping itu, ada beberapa jenis makanan, barang-barang baru dan terpakai untuk dijual serta aktiviti-aktiviti yang dibuat sedia untuk pelawat yang hadir ke Perumahan Eksekutif Armada Eksekutif jualan but kereta.

Cara terbaik untuk membuat keputusan terutama ketika membeli sebuah Volkswagen adalah untuk mengalaminya. Ia akan menjadi sangat menarik, seronok dan memberi inspirasi. Pengembaraan anda sedang menanti anda. Jadi apa yang anda tunggu? Rebutlah peluang ini untuk mencari kereta idaman awda di Pengalaman Volkswagen.