Mantuka

Insurans Islam Taib

Friday, May 1, 2015

Ikuti Peraduan Volkswagen di Mantuka.com

Untuk berita versi Inggeris, klik di sini.

Inilah peluang anda untuk memenangi hadiah berupa cenderamata Volkswagen bernilai B$300.00 secara percuma!

Peraduan ini terbuka kepada semua peserta yang berada di Negara Brunei Darussalam sama ada awda pemilik kereta Volkswagen atau tidak.

Untuk menyertai, anda hanya perlu mengambil gambar anda dan caption kreatif yang bermula dengan "Saya adalah (model kereta Volkswagen) kerana...."

Lihat contoh gambar di bawah:

Muat naik atau paparkan ke Instagram dan Facebook anda dengan menggunakan hashtag #VWBrunei & #MEandVW dan tag @mantukabrunei dan @volkswagenbrunei di Instagram.

Ikuti Volkswagen Brunei di Instagram (https://instagram.com/volkswagenbrunei/) dan di Facebook (https://www.facebook.com/volkswagenbrunei) untuk layak mengikuti peraduan ini.

Seorang (1) pemenang bertuah akan dipilih dan akan di maklumkan pada 8 Mei 2015 bertempat di Karnival Ulang Tahun Volkswagen, Bilik Pameran Volkswagen, Telanai. Kesemua peserta adalah dijemput untuk mengikuti acara bagi pengumuman pemenang.

Karnival Ulang Tahun Volkswagen akan berlangsung dari 8 Mei 2015, 3 petang sehingga 10 Mei 2015, 3 petang. Jadilah 100 yang pertama untuk mendaftar dengan laman web Volkswagen Brunei, untuk menerima hadiah eksklusif. Dapatkan maklumat lanjut dari link dalam profil Instagram mereka!