Mantuka

Insurans Islam Taib

Wednesday, April 29, 2015

Uji Pandu Kia Cerato 2015


Berita oleh: Michelle Tan, Mantuka.com
Bandar Seri Begawan

Untuk berita versi Inggeris, klik di sini.

Keluarkanlah pemandu didalam diri anda dengan varian kereta Kia Cerato yang terdapat di Bilik Pameran Kia dan anda juga berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik dengan pembelian model kereta ini!

The Cerato Hatchback menunjukkan penampilan yang baik mahupun di dalam kereta dan juga di bahagian luarannya. Pemandu berorientasikan kokpit, menggabungkan fungsi dan gaya sempurna dan memberi pengalaman pemanduan yang selesa dan bergaya.

Tambahan pula, fascia tengah itu bersudut ke arah pemandu sembilan darjah dan papan pemuka yang mempunyai motif seperti gelombang, pemandu akan merasa seperti mereka menunggang keluar gelombang ketika memandu Kia Cerato. Penumpang dan pemandu kedua-duanya sama-sama dapat menghargai pedalaman yang sangat luas yang dirangkumi oleh Cerato baru.



Bahan-bahan yang lembut sentuhan, kulit leather tiruan dan corak karbon emboss pada kerusi pasti menambahkan sentuhan akhir untuk kabin Cerato Hatchback rasa moden dan berkualiti tinggi.

Dan jika anda suka kereta yang dapat memberikan peningkatan kuasa kepada anda sebagai pemandu maka bersedialah untuk enjin petrol yang memberikan kereta pecutan utama kerana ia menggunakan enjin Gamma 1.6 MPI yang mempunyai bukan sahaja
Dual Continuously Variable Valve Timing (D-CVVT) tetapi juga suntikan bahan api elektronik, manakala pembinaan aluminium ringan memastikan penggunakan bahan api yang luar biasa secara ekonomi. Kuasa maksimum enjin ialah 130 ps pada 6,300 rpm dengan tork maksimum sebanyak 16.0 kg/m pada 4,850 rpm.

Satu lagi ciri hebat daripada Cerato adalah ergonomik yang telah dipertingkatkan untuk kawalan maksimum semasa memandu. Sebagai contoh, stereng juga merupakan hab bagi tepat, kawalan hujung jari yang membolehkan anda untuk mengawal perkara-perkara seperti pandangan cermin belakang, audio dan kawalan bebas tangan.

Tambahan lagi, ciri bonus bagi pemandu yang susah meletakkan kereta secara berundur, Cerato mempunyai kamera pandangan belakang yang akan bertindak sebagai mata tambahan anda apabila meletakkan kereta!




Jadi belilah varian Kia Cerato dari sekarang hingga 31hb Jun, dan anda berpeluang untuk memenangi ASUS Ultimate Fighting Machine Laptop dengan sama ada 8GB DDR3 atau 4GB DDR3, Permainan Console PS4 500GB, XBOX 360 dengan Kinect Bundle Console atau GoPro Hero4s.

Jika anda berminat untuk mengambil bahagian dalam promosi ini, sila berbuat demikian di Bilik Pameran Kia sebelum 31 Julai 2015 dan undian untuk sepuluh pelanggan akan berlangsung pada 10 Ogos 2015. Oleh itu, kunjungi ke Bilik Pameran Kia, Grand Motors Sdn Bhd, di Beribi untuk mencuba nasib anda dan buatlah pilihan yang tepat dengan Kia Cerato!