Mantuka

Insurans Islam Taib

Wednesday, March 25, 2015

Promosi Double Treats untuk Mitsubishi MPV


Promosi Double Treats untuk kereta Mitsubishi MPV keluaran dari GHK Motors untuk Mitsubishi Starwagon dan Mitsubishi L300. Promosi bermula dari sekarang sehingga 30 Jun 2015.

Starwagon merupakan MPV yang dipadankan dengan harga berpatutan untuk keluarga kecil dan sederhana dengan enjin 2.0 Liter Petrol dengan transmisi automatik 4 kelajuan. Ia dilengkapi dengan Headrest Monitor dengan sistem hiburan supaya kanak-kanak boleh menikmati menonton filem kegemaran mereka sementara dalam perjalanan. Kamera undur juga disediakan untuk memudahkan pemandu semasa letak kereta. Starwagon juga dilengkapkan dengan tempat duduk barisan kedua boleh dipindahkan, pintu sliding tinggi, tailgate luas dan aircon tengah untuk tempat duduk baris kedua dan ketiga. GHK Motors kini memberi potongan harga sebanyak B$5000.00 untuk model Starwagon.

L300 juga dipadankan dengan harga berpatutan, 9 tempat duduk MPV ini datang dengan 2.5 Liter enjin Diesel dengan transmisi manual 5 kelajuan. Ianya sesuai untuk kegunaan syarikat kecil dan sederhana untuk tujuan pengangkutan dan penghantaran disebabkan oleh keluasan kabin dalaman. Ianya juga sangat baik untuk pengankutan kakitangan dan barangan dengan adanya pintu sliding tinggi dan tailgate luas. Mitsubishi L300 baru menjadi lebih berpatutan yang GHK Motors kini memberi potongan harga sebanyak B$4000.00.

Dengan adanya Promosi Double Treats ni, bayaran bulanan Starwagon adalah hanya sebanyak B$385.00 sebulan dan L300 adalah hanya sebanyak B$431.00 sebulan. Unit adalah terhad sahaja.

Kunjungi Bilik Pameran Mitsubishi GHK Motors atau hubungi di talian 2423423 semasa waktu pejabat atau ikuti mereka di laman Facebook di Mitsubishi Motors GHK Brunei untuk maklumat lebih lanjut.

Klik di sini untuk versi Inggeris.