Mantuka

Insurans Islam Taib

Friday, January 9, 2015

Hari Terbuka Chevrolet dengan promosi hebat pada 10hb dan 11hb Januari ini



Chevrolet Brunei baru-baru ini mengadakan makan tengahari tahun baru bagi penghargaan kepada media yang menyokong Chevrolet, pada waktu yang sama Chevrolet juga turut melancarkan promosi jualan yang dipanggil ‘One, Two, Free’ bagi kereta 1.5L Chevrolet Spin dari 1hb Januari hingga 31hb Mac 2015.

Pengurus Besar Chevrolet Brunei, Noormala Othman semasa sidang media berlangsung hari ini mengumumkan, promosi terbaru ini bertujuan bagi memperkenalkan kereta jenis Multi Purpose Vehicle (MPV) yang mempunyai 7 tempat duduk. Bagi setiap pembelian Chevrolet Spin dari sekarang hingga 31hb Mac ini, pelanggan akan menerima 3 bulan bayaran ansuran secara percuma dan tiga kali perkhidmatan percuma.
 



Katanya, dengan harga serendah B$339 sebulan, pelanggan akan menikmati lebih B$1,500 nilai dalam promosi ini. “Chevrolet Spin direka bentuk bagi pelanggan yang bekeluarga, penyimpanan ruang yang luas, selesa dan keselamatan,” katanya di bilik pameran Chevrolet, Beribi.

“Kami juga membuat tindak balas kepada inisiatif kerajaan Brunei bagi mempelawa orang ramai untuk membantu menjimat miyak dan tenaga.”

Chevrolet Spin hanya satu-satunya kereta mempunyai 6 automatic transmisi dalam kelasnya dan salah sebuah kereta yang mempunyai penjimatan minya dibawah kelas kereta-kereta MPV.

Dengan hanya berharga B$21,900, Chevrolet Spin telah mencapai peringkat tertinggi dalam keselesaan mengikut kehidupan moden dengan 3-zon sistem penghawa dingin dengan punat pengawal bagi penumpang tempat duduk belakang.

Pelanggan dijemput untuk menyaksikan lebih dekat dan membuat uji pandu pada hari terbuka Chevrolet yang dijadualkan pada 10hb dan 11hb Januari ini dari 9 pagi hingga 5 petang. jamuan ringan juga akan disediakan pada hari itu nanti dan pelanggan boleh mengambil peluang untuk melihat model-model lain Chevrolet.

Pelanggan yang membeli kereta dalam bulan Januari 2015 ini akan masih layak menyertai dalam Cabutan GHK Mega Draw yang memberi peluang kepada mereka memenangi sebuah rumah baru, Chevrolet Cruze, Mitsubishi Mirage dan hadiah-hadiah lainnya. Mega Draw telah berjalan sejak Jun 2014 dan akan ditutup pada 31hb Januari ini nanti.

“Selain itu, kami juga akan membawa Chevrolet Spin ke daerah Tutong dalam jerawayara Chevrolet bertempat di Hua Ho Petani Mall pada 24hb dan 25hb Januari ini diikuti dengan jerayawara seterusnya di daerah Kuala Belait bertempat I Supasave Panaga di Seria pada 31hb dan 1hb Februari ini,” kata Noormala lagi.

Untuk keterangan lanjut mengenai Chevrolet Brunei, orang ramai boleh melayari www.ghkmotors.com dan httpps://www.facebook.com/Chevrolet.ghk.