Mantuka

Insurans Islam Taib

Wednesday, September 3, 2014

Kejohanan Golf Amal Chrysler 2014

Buat kali pertamanya Syarikat Goh Hock Kee Motors Sendirian Berhad akan mengumumkan Kejohanan Golf Amal Chrysler 2014 yang akan diadakan pada 21 September ini di The Empire Golf & Country Club.

Pengurus Besar Jualan Chrysler, Alvin Hong semasa sidang media yang berlangsung baru-baru ini, kejohanan ini dibukakan kepada kesemua pelanggan kereta Chrysler, Jeep dan Dodge sebagai kempen pemberian balik kepada masyarakat (CSR) dinegara ini. Yuran kemasukan bagi kejohanan ini ialah sebnayak B$50 bagi setiap peserta yang ingin menyertai kejohanan ini, yang mana kesemua pembayaran itu akan diberikan kepada dua Pusat iaitu Pusat Bahagia Eric Goh dan Pusat Ehsan Al-Ameerah Al-Hajah Maryam dibawah program ‘Chrysler Customer Care’.

Program Pemedulian Pelanggan Chrysler adalah sebagai inisiatif oleh pelanggan-pelanggan Chrysler bagi mempelawa penerusan aktiviti CSR yang dijalankan dari masa ke semasa untuk membantu kepada yang memerlukan.

Selain itu, penganjur utama GHK Motors Sdn Bhd juga akan menyumbangkan jumlah yang sama kepada kedua organisasi tersebut.

“Program Pemedulian Pelanggan Chrysler akan menyaksikan lebih banyak aktiviti CSR akan dijalankan dimasa hadapan dan menyatukan diantara pemilik Chrysler dan orang yang bekeperluan khas dan orang yang memerlukan bantuan di Brunei”, ujar beliau di Bilik pameran Chrysler, Sumbangsih Beribi.

Diantara tarikan-tarikan menarik dalam kejohanan ini termasuk hadiah ‘Hole In One’, iaitu sebuah kereta Chrysler 300C baharu pada lubang number 7 dan kereta Dodge Journey pada lubang number 14. Para peserta menjangka pelbagai hadiah-hadiah lainnya termasuk Piala beserta pemukul Driver, Hybrid, Putter dan bola golf tidak termasuk cabutan bertuah bagi kesemua peserta.

Kesemua pemilik Chrysler, Jeep dan Dodge dijemput untuk menyertai kejohanan ini dengan mendaftar secara menghubungi Dayang Sarah ditalian 2426205, 2426206 dan 2426207. Untuk keterangan lanjut mengenai Kejohanan Golf Amal Chrysler 2014, orang ramai boleh melayari www.ghkmotors.com.