Mantuka

Insurans Islam Taib

Wednesday, September 3, 2014

Jerayawara Mini Volkswagen di Mall Gadong





Volkswagen Brunei pada masa ini menjalankan jerayawara yang telah bermula semalam hingga 7 September ini nanti. Jerayawara tersebut diadakan bertempat di The Mall, Atrium, Gadong mempamerkan tiga model keluaran terbaru dari jenama Volkswagen.

Model-model itu ialah kereta Volkswagen Tiguan TSI, Volkswagen Vento sebuah kereta dengan harga terjangkau tetapi dibina dengan menggunakan jerman kejuruteraan dan Volkswagen Beetle sebuah kereta simbolik jenama Volkswagen.


Setiap model mempunyai prinsip tersendiri yang mana Tiguan TSI sebuah SUV yang boleh digunakan dipelbagai kondisi jalanan. Selepas ianya dilancarkan baru-baru ini, kereta tersebut membuktikan sebagai salah sebuah kereta yang diminati bagi sebuah kereta SUV berkualiti tinggi.

Kejuruteraan Jerman Vento ialah kereta yang paling murah yang dijual dalam sejarah Volkswagen, dengan muatan enjin 1.6 litre kereta ini mempunyai kuasa kepada 105 kuasa kuda, ini adalah pilihan terbaik bagi sesiapa yang ingin memiliki Volkswagen dengan harga murah dari harga biasa. Menandakan kereta Volkswagen boeh didapti oleh sesiapa sahaja.


Selain itu, Volkswagen Beetle yang diubah suai dari segi reka bentuknya tetapi tidak lari dari asal usul Beetle sebelumnya. Dengan garisan atap yang rendah, Beetle terbaru bukan sahaj untuk wanita sahaja, ianya sekarang lebih sportif dan lebih besar yang boleh dipandu oleh sesiapa sahaja. 

Tambahan lagi, kereta Beetle baharu ini bukan sahaja menandakan jenama Volkswagen bahkan mencerminkan sebagai kereta mewah. Jadi dalam jerayawara ini, pelanggan boleh memhami lebih lanjut kebolehan dan penampilan model-model Volkswagen yang semakin popular di Negara Brunei Darussalam.

Selain itu, dua pemenang bertuah setiap hari akan memenangi hadiah baucer CBTL dengan hanya mengambar selfie dikawasan jerayawara tersebut. Untuk keterangan lanjut orang ramai boleh melayari instagram@volkswagenbrunei dan Facebook.com/Volkswagen.