Mantuka

Insurans Islam Taib

Saturday, May 3, 2014

Maju Motors memperkenalkan Gaya Hidup bersama Volkswagen

Ketika dunia memperkenalkan kereta jenis segmen B, segmen C dan lainnya, Volkswagen bercadang untuk menambah kepada mesra pelanggan dan memperkenalkan model-model Volkswagen kepada beberapa kumpulan dan minggu ini ialah “Gaya Hidup’.

Dalam segment Gaya Hidup, Volkswagen Brunei memperkenalkan model Beetle yang menjadi symbol VW, Chic Polo dan Golf Cabriolet yang bergaya. Model-model ini dipilih kerana ianya menggambarkan gaya hidup berlainan dan model tersebut menandakan kehidupan seseorang.

VW Beetle sekarang menjadi tafsiran moden dari Beetle sebelumnya yang boleh disaksikan melalui wayang Herbie. Di bilik pameran Volkswagen, pelanggan boleh melihat model Beetle 1.2TSI. Setentunya, sebaik sahaja anda mendengar ianya dilengkapi dengan enjin 1.2, anda akan berfikir kereta tersebut tidak mempunyai kekuatan kuasa. Sebaliknya kereta tersebut mempunyai teknologi sendiri yang memberi kuasa menakjubkan.

Model Chic Polo salah adalah sebuah kereta yang menjadi minat ramai sebelumnya. Ini kerana kereta tersebut mampu memberi kereta jenis Hatchback dari model-model lain dan memberikan harga yang berpatutan.

Dan yang terakhir Golf Cabriolet, dimuatkan dengan engine 1.4TSI dari fabrik menarik dibahagian atas, Golf Cabriolet sangat popular dikalangan orang ramai terutama anak muda yang ingin bergaya, walaubagaimanapun, model tersebut ketika ini tidak dapat disaksikan di bilik pameran kerana ianya hanya boleh didapati jika pelanggan membuat pembelian.

Ini lah peluang anda untuk menyaksikan model VW bertemakan ‘Gaya Hidup’ dan menikmati ais krim dan kek percuma sepanjang minggu ini.

Jika anda ingin memenangi hadiah-hadiah dari Volkswagen, ambil lah cabaran dengan menyertai peraduan ‘Teka Volkswagen’, jika anda mampu menjawab semua dengan betul, Volkswagen akan memberi anda hadiah istimewa.