Mantuka

Insurans Islam Taib

Saturday, October 12, 2013

Promosi Mitsubishi Attrage Berakhir 15hb Oktober 2013

GHK Motors Sendirian Berhad mengumumkan promosi terbaru yang dinamakan kempen pra-tempahan ‘Attrage’ bagi keluaran model terbaru dalam barisan jenama Mitsubishi, ‘Attrage’.

Pelanggan yang membuat tempahan Mitsubishi Attrage dari 15hb September hingga 15hb Oktober 2013 akan layak menerima Apple iPad terbaru dengan Wifi secara percuma dengan syarat kelulusan dan pengesahan dari pihak Bank.

Walaubagaimanapun, perjanjian istimewa ini hanya layak kepada 100 pelanggan yang menempah awal kereta tersebut semasa promosi dijalankan.

Attrage yang dibina sebagai kereta jenis sedan-eco dan pemasangannya dihasilkan negara gajah putih, Thailand.

Ianya dilengkapi dengan badan struktur aerodinamik menawarkan ruang kabin yang luas ditambah dengan teknologi terkini seperti sistem masuk tanpa kunci, penekan butang mula (start button), lampu LED diwaktu pagi, lampu fog hadapan, tayar alloy 15” yang termasuk dalam pembelian daripadanya.

Apa yang menarik lagi pelanggan juga boleh membeli secara berasingan iaitu pakej body-kit yang dikhaskan untuk Mitsubishi Attrage dengan harga menarik.

Untuk keterangan lanjut mengenai kempen ini, orang ramai boleh menghubungi 2423423 atau 2420882 bagi cawangan Bandar Seri Begawan dan 3335740 atau 3336372 bagi cawangan Kuala Belait.