Mantuka

Insurans Islam Taib

Wednesday, September 18, 2019

Vitara bertukar wajah dengan kit badan Hikarii



Kit badan jenama Hikarii yang menjadi tarikan ramai sebelum ini setelah ianya di muatkan kedalam Suzuki Swift, kini Hikarii dimuatkan kedalam Vitara terbaru yang nampakj lebih moden dan sportif.
Model elegan SUV di Brunei, kit badan jenama hikarii digabungkan pada bampar depan, skirt sisi, spoiler atasd beloakang dan tayar aloi 18” menampilkan Vitara yang lebih menawan dan bertukar wajah.


Jenerasi keempat Vitara dengan perubahan facelift pada tahun ini disediakan dengan tiga varian iaitu GL 2WD, GLX 2WD dan GLX 4WD dimuatkan dengan kuasa 1.6 liter, Tambahan baru termasuk reka bentuk luar dan dalamannya, lampu brake LED, 10.1” skrin sentuh Android dnegan kebolehan Bluetooth atau penghubung telefon pintar melalui USB.


Model Vitara tahun 2019 telah dipertingkatkan yang mana dilengkapi dengan Total Effective Controlled Technology (TECTY) yang membantu menyerap dan menyebarkan tenaga semala berlaku kemalangan, Hill Hold dan Hill Descent Control serta kamera undur dan sensor parking.

Pelanggan Vitara baru akan menerima perkhidmatan selepas jualan yang menarik dan pengalaman Suzuki menggunakan produk tulen Suzuki serendah B$51 sahaja. 

Suzuki Vitara Hikarii baru boleh dilihat di kesemua bilik pameran Szuki terletak di Beribi, Gadong dan kuala Belait. Maklumat lanjut boleh menghubungi 2453162/2453163 (Beribi), 2421298 (Gadong) atau 3334282 (Kuala Belait).