Mantuka

Insurans Islam Taib

Saturday, May 11, 2019

Jimat 20% Melalui Pusat Panggilan TBA

Klik di sini untuk berita versi Inggeris.

Syarikat Takaful Brunei Am Sdn Bhd (TBA) telah menjadi salah satu syarikat insurans terkemuka di Brunei sejak bertahun-tahun bekerja keras dan mendengar pelanggan mereka.  Menyediakan insurans berkualiti dengan kos yang rendah kepada awda.  Pusat panggilan TBA penuh dengan kakitangan profesional dan mengamalkan perkhidmatan pelanggan yang hebat.  Sekiranya awda fikir awda boleh menjimatkan wang dengan TBA Motor Takaful awda, dapatkan sebut harga hari ini dan nikmati 20% apabila awda membeli terus melalui pusat panggilan TBA di 2244000.

Awda boleh menyimpan lebih banyak apabila awda menyertai Pusat Panggilan TBA dan memilih pakej komprehensifnya yang termasuk pilihan Coverage Tambahan untuk TBA Takaful Motor awda.

Sebagai inisiatif untuk menyediakan pakej nilai tambah untuk meningkatkan perlindungan yang disediakan untuk pelanggan bagi mengurangkan risiko yang berbeza yang dihadapi oleh pengguna jalan raya dan kenderaan hari ini, pakej baru ini menyediakan kemudahan pilihan dan nilai perlindungan, di mana skim perlindungan menyediakan tiga pakej yang berbeza bergantung pada  keperluan pelanggan.

Pakej-pakej ini adalah Klasik Komprehensif, Komprehensif Eksekutif dan Prestij yang meliputi antara 3 hingga 10 perlindungan tambahan pada kadar yang lebih baik.

Perlindungan tambahan yang termasuk Cermin, Penggantian Sistem Utama, Kemalangan Peribadi untuk Penumpang, Perlindungan Aksesori dan banyak lagi, boleh didapati sebagai tambahan kepada mana-mana pelanggan yang membeli TBA Motor Takaful yang sedia ada atau juga boleh ditambah semasa pembaharuan Takaful mereka.