Mantuka

Insurans Islam Taib

Tuesday, August 1, 2017

DS 3 & DS 3 Prestasi Hitam: Chic dan Unik

DS 3 dan DS 3 garis Prestasi Hitam telah dilancarkan secara rasmi oleh Grand Motors Sdn Bhd, pengedar eksklusif di Brunei Darussalam pada bulan Mei lalu. Model-model baru adalah tambahan terbaru kepada barisan DS vehicles, termasuk DS 4 Crossback dan New DS 5.

A persatuan pandai kejayaan pasaran, gaya yang menarik dan peningkatan yang berterusan, DS menjadi jenama sepenuhnya beroperasi baru-baru ini. Sesuai dengan status jenama baru, New DS3 - B-segmen hatchback - kini mempunyai rakit teknologi inovatif. Mempunyai enjin baru mencapai prestasi yang luar biasa, sistem brek automatik yang membantu untuk mengelakkan pertembungan kelajuan rendah, tandatangan cahaya yang baru, ditambah pelbagai perkhidmatan perhubungan, DS3 kini lebih rapat disesuaikan dengan jangkaan pelanggan prestasi, keselamatan dan kesejahteraan .

The New DS 3 mempunyai 1.4L enjin turbocharged dengan 208 kuasa kuda. Varian turbocharged adalah berdasarkan kepada seni bina tiga silinder dalam keluarga PureTech bagi enjin memanfaatkan teknologi inovatif dan cekap. Ia mempunyai generasi baru maju kecekapan turbocharger dan tekanan tinggi suntikan pusat langsung.

Ia aslsofeatures lampu depan baru yang menggabungkan teknologi LED dan Xenon dengan penunjuk berurutan baru. lampu depan yang DS3 ini memberikan penglihatan yang lebih besar, yang juga lebih tenang pada mata, dan menawarkan pencahayaan yang ada di kedua-dua jawatan rendah dan rasuk tinggi.

Menggunakan tiga modul LED dan modul Xenon, lampu depan menghasilkan rasuk yang kuat, luas dan seragam cahaya untuk meningkatkan penglihatan dan keselesaan semasa memandu malam. The lambung menggunakan tiga modul LED. Dalam mod rendah-beam, modul LED bergabung dengan sebahagian daripada modul Xenon. Dalam mod-rasuk yang tinggi, tiga modul LED menjadi lebih kuat untuk memastikan lebar, lampu seragam dan pengatup pada modul Xenon yang membuka untuk menyediakan tahap yang diharapkan daripada lampu-rasuk yang tinggi. Teknologi ini memberikan keselesaan memandu yang luar biasa dan membolehkan pemandu untuk mendapatkan gambaran yang lebih jelas mengenai jalan raya akan datang, terutama yang memasuki dan meninggalkan sudut, untuk keselamatan yang lebih besar.

Gabungan kedua-dua teknologi juga mengurangkan penggunaan tenaga sebanyak 35% dalam mod rendah-beam dan 75% dalam mod-beam tinggi. lampu LED menawarkan hidup standard lebih daripada 20,000 jam dan terakhir 20 kali lebih lama daripada lampu halogen.

Teknologi baru menyediakan penglihatan yang lebih besar dan selesa, terutama ketika memandu pada waktu malam, dan penggunaan tenaga yang lebih rendah untuk sistem lampu tersebut.

Untuk mengetahui lebih banyak maklumat mengenai kenderaan ini, pelanggan boleh mengunjungi Bilik Pameran Citroën di Beribi atau hubungi 261 3888 EXT 248 untuk menempah ujian memandu. tawaran eksklusif boleh didapati dengan pelanggan semasa musim perayaan ini seperti diskaun, baucar membeli-belah, ansuran bulanan percuma dan pakej penyelenggaraan perkhidmatan.