Mantuka

Insurans Islam Taib

Monday, June 12, 2017

Langgan bersama BETTER kedatangan Raya ini

Dengan kedatangan Hari Raya Aidilfitri ini, adalah masa sesuai untuk mendapatkan sebuah kereta baru untuk digunakan bagi kunjungan kerumah-rumah rakan dan saudara mara.

Syarikat BETTER Sdn Bhd kini menawarkan pelbagai tawaran terbaik untuk pelanggannya dengan menyediakan dengan harga terbaik bagi apa jua jenis model yang ada diperkenalkan oleh BETTER.



Kini syarikat berkenaan memperkenalkan pelan ‘pakej Mileage tanpa had’ yang dibukakan kepada semua pelanggan, di mana para pelanggan hanya perlu membayar wang pendahuluan dan mendapatkan Pakej Unlimited Mileage dengan syarat penggunaan selama empat tahun.


Selain itu, Better kini juga menawarkan cagaran keselamatan serendah $1 untuk kereta-kereta tertentu dan juga hanya untuk pegawai dan kakitangan kerajaan sahaja.

Dengan menyediakan beberapa pakej berkenaan, para penyewa juga berpeluang untuk memilih kereta-kereta kesukaan mereka tanpa melalui pengurusan yang rumit, iaitu hanya cukup dengan menyediakan kad pengenalan pintar, kad kredit, dan seterusnya memandu kereta yang disukai.

Pelan Sewa Kereta Better juga membolehkan para penyewa memilih pakej sewaan yang terbaik bagi mereka. Dengan sistem pelan Pay-As-You-Go, Pelanggan tidak akan terikat dan mereka dengan mudah untuk memilih berapa lama pelan sewa yang diperlukan daripada Syarikat Better. 

Pada bulan Januari yang lalu, Aplikasi Better telah dianugerahkan sebagai Mobile Excellence Award dalam kategori “Best Campaign Direct Response dan juga dalam Kategori “Informative use of Mobile Technology” yang mendahului peserta-peserta lain seperti DBS dan OUB. Dalam kesinambungan ini, Better akan memperkenalkan ciri-ciri terbaru kepada Aplikasi Mudah alih Better.

Beliau juga berkata, setakat ini produk Syarikat Better telah mendapat sambutan yang cukup menggalakan daripada korporat swasta dan kerajaan, dan juga penduduk Negara Brunei Darussalam.

Sementara itu, menurut kenyataan Syarikat Better sebelum ini, sistem penyewaan kereta Better adalah sangat mudah, pelanggan tidak lagi perlu melalui pelbagai urusan. Syarikat better juga menawarkan pengurusan penyelengaraan kereta.