Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, June 14, 2015

Sudahkah Anda Menyaksikan Kereta Hyundai di Airport Mall?

Untuk versi Inggeris, klik di sini.

Raikan pengembaraan kehidupan di Airport Mall bersama jerayawara Insurans Islam Taib yang membuat kemunculan di jerayawara kereta Hyundai yang terdiri dari Hyundai Veloster, Hyundai H-1 and Hyundai Tucson.

Dari tujuh buah kereta dalam bilik pameran Hyundai, tiga yang terbaik telah dipilih dan sedia untuk dilihat! Hyundai H-1 atau juga dikenali sebagai 9 tempat duduk yang unggul dengan bergaya. Wagon luas itu akan memberikan perkara penting seperti persembahan, kehalusan dan kualiti bagi siapa yang memandunya. Jadi sama ada pengendali memilih enjin 2.4 MPi atau enjin diesel 2.5 CRDI, H-1 pasti memberikan persembahan menarik dan jimat bahan api.

Bintang seterusnya adalah Hyundai Tucson, dengan pengemaskinian ke atas enjin untuk "kuasa yang anda boleh rasakan". Para jurutera memberikan kuasa perubahan terhadap kereta tersebut dengan enjin Nu 2.0 MPi gasolin yang memberikan kelajuan maksimum 158 ps pada 6,200 rpm. Jadi jika anda berminat dalam pakej penuh, anda boleh melihat Hyundai Tucson bagi mengalami sendiri pengalaman hebat!


Dan akhirnya Hyndai Veloster, dengan enjin selari 4 silinder dengan kuasa kuda 138 @6300/132@6300 (132@630 RE:FLEX). Dan disamping itu, Hyundai meneruskan promosi Hari Raya yang akan berakhir pada 31 Julai di mana syarikat kereta mahu meraikan bersama pelanggannya dengan memberikan pelanggan yang membeli sama ada Accent Hatchback atau Sedan, peluang untuk memenangi hadiah utama B$10,000.00! Jadi pelanggan berpeluang untuk memandu Hyundai baru begitu juga dengan wang tunai B$10,000.00.

Sekarang tumpuan acara adalah 'ganjaran iCare' yang  bertepatan dengan ulang tahun ke 21 tahun Insurans Islam Taib dan adalah kempen selama setahun. Kempen itu bermula pada tahun lepas dan berakhir tahun ini dan semua peserta pemegang polisi iCare menerusi Islam Taib General Takaful Sdn Bhd dibawah program Motor Takaful.

Jika anda berminat menjadi sebahagian dari Program Takaful Bermotor yang melayakkan anda kepada perkhidmatan iCare bagi bantuan tepi jalan 24/7, bolehlah menghubungi Insurans Islam Taib untuk maklumat lanjut.