Mantuka

Insurans Islam Taib

Sunday, December 14, 2014

1,000 Kereta Volkswagen bagi Tahun 2014

Maju Motors Sendirian Berhad, selaku pengedar tunggal Volkswagen di Brunei Darussalam, telah mencapai 1,000 jualan kereta dalam tempoh setahun, dan hari ini pemilik kereta Volkswagen ke 1,000 telah diserahkan kepada pemiliknya Kartini.

Dalam satu temu bual, Dk Kartini berkata, "Saya berasa bertuah dan gembira dan saya tidak sangka bahawa saya akan menjadi pelanggan yang ke 1000 membeli kereta Volkswagen. Saya memilih Volkswagen kerana ia adalah salah satu kereta yang terkenal dan berjenama tambahan lagi Volkswagen Brunei juga menawarkan Volkswagen Vento dengan harga yang berpatutan, namun penuh dengan teknologi canggih."

Pembuat kereta nombor satu di ngara eropah dan tempat kedua di dunia meneruskan pembangunan kukuh mereka di Negara Brunei Darussalam. Model yang terlaris dijual pada tahun ini ialah Vento Sedan yang telah dilancarkan pada bulan Februari lalu. Selain itu, banyak permintaan bagi model Polo, Golf, Scirocco dan Tiguan.

Sejak dua tahun yang lalu, Maju Motors Sdn Bhd telah mencatatkan bahawa pada tahun 2012, sebanyak 163 unit telah dijual manakala pada tahun 2013, sebanyak 347 unit telah dijual dan jualan keseluruhan bagi 2014 hanya akan diumumkan pada akhir bulan Disember, tetapi Maju Motors telah mencatat rekod terbaru bagi tahun ini.

“Menyerahkan 1,000 kereta kepada pelanggan dalam masa setahun adalah pencapaian terbesar bagi syarikat,” kata, Pengarah Ekseutif Maju Motors, Chan Key Hong.

“Kesemua model Volkswagen menawarkan standard otomotif teknologi dan keselamatan tertinggi dengan harga yang menarik, dan saya sukacita melihat respon baik oleh warga Brunei, dengan Kumpulan Volkswagen Singapura sebagai peranan pengedar rasmi kereta Volkswagen ke Brunei sejak Januari 2014, Maju Motors telah Berjaya membawa jenama dan produk lebih dekat dengan pelanggannya”.

Bagi mengiktiraf kerja keras para pelanggan Maju Motors sdn Bhd, syarikat tersebut telah menganugerahkan setiap seorang hadiah istimewa berupa sebuah Apple iPhone 6.

“Hadiah tersebut adalah sebagai tanda terima kasih kepada individu yang mengambil peranan membawa jenama sehingga hari ini, kata Chan Key Hong.

Ikuti Mantuka di Facebook untuk gambar-gambar 1,000 Kereta Volkswagen bagi Tahun 2014.

Klik disini untuk versi Inggeris.