Mantuka

Insurans Islam Taib

Wednesday, November 26, 2014

GTUE mengesahkan Peugeot 508 Berkualiti Tinggi

Peugeot 508 adalah kenderaan kelas pertengahan yang terbaik, ini disyorkan dari Laporan GTÜ pada tahun 2014. Dalam laporan itu mencatatkan kadar kerosakkan hanya 2.72 peratus mendahului para pesaing seperti Skoda Hebat dan Mercedes C Class.

GTUE adalah syarikat yang bertanggungjawab untuk pemeriksaan teknikal dan penyeliaan dengan sekurang-kurangnya empat juta pemeriksaan umum dalam setahun. Ia juga adalah ujian dan pakar organisasi ketiga terbesar di Jerman.

Menurut laporannya semasa pameran Automechanikatrade di Frankfurt am Main, Jerman, Peugeot 508 berada di kedudukan di pertama untuk kenderaan kelas pertengahan dengan kadar kerosakkan dengan hanya 2.72 peratus dan dengan itu mengatasi pesaing terkemuka seperti Skoda Hebat dan Mercedes C-Class .

Peugeot 508 adalah kenderaan yang terbaik dalam kelas pertengahan menurut laporan GTUE dimana kerosakkannya yang rendah dan kekurangan yang minimum.

Kadar kerosakkan adalah jumlah kekurangan yang terdapat dalam unit yang dinilai bagi setiap 100 kereta dalam kategori dan kumpulan masing-masing. Keputusan boleh didapati secara terperinci dalam "GebrauchtwagenRatgeber 2015" atau "Used Car Report 2015" dari Majalah AutoZeitung.

Pada tahun 2011, Peugeot 508 mengetuai tujuannya dengan strategi yang menempatkan dirinya pada standard penjenamaan yang lebih tinggi. Dengan penampilan abadi dan elegan, ia telah menyampaikan bahasa baru pada reka bentuk.

T.C.Y. Motors yang merupakan pengedar tunggal kenderaan Peugeot, percaya bahawa jenamanya mempunyai potensi besar dalam pasaran Brunei. Penyelidikan Eropah dan anugerah seperti ini telah dihargai dan disusuli oleh penduduk tempatan dan juga ekspatriat.

Untuk terus berdaya saing, T.C.Y. Motors telah mengubahsuai harga pada semua model termasuk 508 untuk memenuhi pasaran yang bijak dan berkembang.