Mantuka

Insurans Islam Taib

Monday, April 19, 2021

Kempen Raya mengalu-alukan kedatangan bulan Ramadhan dan Aidilfitri

 


Indera Motors, selaku pengedar rasmi jenama automotive British Jaguar Land Rover ketika ini mengadakan kempen Raya bagi mengalu-alukan kedatangan bulan Ramadhan dan Aidilfitri.


Dari 1hb April hingga 31hb Julai 2021 ini, dua cabutan bertuah promosi peminat Jaguar Land Rover akan berpeluang untuk dimanjakan dnegan jenama mewah dan memenangi hadiah-hadiah menarik.


‘Cabutan Bertuah ‘Beli & Menang’ akan layak para pelanggan membawa balik kereta baru Jaguar atau Land Rover semasa tempoh promosi peluang menyambut dengan hadiah wang tunai B$35,000 dan peralatan audio premium bernilai B$3,500 jika membeli kereta Jaguar atau Land Rover yang baru.

 


Lebih-lebih lagi, pelanggan juga boleh membawa balik kereta baru Jaguar atau Land Rover dengan kadar faedah serendah 3.75 peratus per annum semasa tempoh promosi dijalankan.
Pemenang pertama akan membawa balik B$20,000, hadiah kedua memenangi B$10,000 dan tempat ketiga memenangi B$5,000. 10 hadiah saguhati akan memenangi alat audio premium bernilai B$3,500 dari Sonos, JBL, Bose, Harman Kardon, Bowers & Wilkins dan Powerbeats.


Pelanggan juga boleh memilih dari barisan baru dan Approved dari Jaguar termasuk F-TYPE, SUV, E-PACE dan F-PACE dan juga sedan seperti XE, XF dan XJ.


Land Rover baru dan approved menawarkan pelanggan dengan model Defender, barisan keluarga Range Rover dan keluarga Discovery.


Selain itu, pelanggan juga ditawarkan dengan promosi ‘Uji Pandu & Menang’ yang mana pelanggan yang menguji pandu mana-mana Jaguar atau Land Rover semasa tempoh promosi akan berpeluang untuk memenangi baucer dari Dynamic Sports dan Digital World.


Bagi Jaguar, pemenang pertama akan menenagi baucer B$300 dari Digital World. Tempat kedua akan memenangi baucer B$200 dari Digital World dan tempat ketiga akan memenangi baucer B$100 dari Dynamic Sports dan 10 saguhati akan memenangi B$50 baucer setiap seorang dari Dynamic Sports.


Manakala bagi jenama Land Rover, pemenang pertama akan menenagi baucer B$300 dari Digital World. Tempat kedua akan memenangi baucer B$200 dari Digital World dan tempat ketiga akan memenangi baucer B$100 dari Dynamic Sports dan 10 saguhati akan memenangi B$50 baucer setiap seorang dari Dynamic Sports.


Kunjungi Bilik Pmaeran Indera Motors di Beribi untuk keterangan lanjut.